Het komt steeds dichterbij.... - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Mandy Kuijpers - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichterbij.... - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Mandy Kuijpers - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichterbij....

Blijf op de hoogte en volg Mandy

28 Juli 2014 | Nederland, Lelystad

Het komt nu toch echt steeds dichterbij. Dit weekend ben ik na een jaar in Amsterdam te hebben gewoond, terug verhuist naar mijn wortels - Lelystad. Dit natuurlijk in het bekende kamertje bij mijn vader. Na al afscheid te hebben moeten nemen van een van mijn broertje Mark, tante Do en opa, was de verhuizing dit weekend toch wel de grootste schok. Nadat de kamer was ingepakt, leeggehaald en schoongemaakt met grootse hulp van broertje Thom en Sylvester, flitsten mijn eerste binnenkomst toch even voorbij. Ik weet nog goed dat ik de deur van mijn container voor het eerst opende en de eerste glimp opving van mijn nieuwe woonruimte. Waarna ik meteen naar het raam liep en vol bewondering mijn uitzicht bekeek (het ij met alle bootjes).
Toen ik eenmaal de deur sloot en mijn sleutel in de brievenbus gooide van de caretaker, de auto instapten en wij vol geladen op weggingen naar Lelystad, was het toch even slikken. Het feit dat iets wat je eigenlijk al jaren wilt, nu steeds dichter en dichter bij komt is toch wel shocking. NOG MAAR 3 WEKEN EN WE ZITTEN 800 KM IN DE AUTO!!!
Helaas moet ik in deze 3 weken nog veel te veel regelen... Maar dit hebben we er dan maar voor over:)!

  • 04 September 2014 - 21:37

    Franka Kuijpers:

    Hallo Mandy,

    Ik ben druk met het zoeken naar je site. En ja gevonden inmiddels.
    Ik moet vaak aan je denken maar ga er steeds vanuit dat het helemaal goed gaat komen met jou daar in het verre Denemarken. Heb je inmiddels je woonruimte op orde?
    Al je nieuwe ( te maken) vrienden ontmoet? Heb je al je eerste schooldag beleefd?
    Ben erg benieuwd hoe het je daar vergaat. Laat snel horen hoe het met je gaat.
    Deze week het afscheidsfeestje van Christel. ook dat komt dichterbij. Maar dat is dan maar van 3 maandjes maar toch. Laura is net terug van Parijs en gaat een week naar christel ook weer van 2 A 3 WEKEN NAAR
    Cambodja. Maar eerst ga ik genieten van haar feestje. Toevallig komt Stefano ook dus dat is wel gezellig.
    Ja ouders missen de kleintjes als ze ver van huis zijn. Dat is bij jou thuis zeker weten echt niet anders.
    Fijn dat je nog even bij het afscheid van Sandra was. Het was een waardevol gebeuren maar het blijft altijd klote. Er is nooit een moment dat een dergelijk afscheid klopt.
    Jij mag en moet trots zijn op het feit dat jij gekozen hebt voor Denemarken. Ver weg van bekenden en familie. Ik weet heel zeker dat je moeder verschrikkelijk trots geweest zou zijn op jouw onderneming.
    Maar er een mooie , leerzame maar vooral een bijzondere tijd van.
    Wij denken aan je.
    Liefs.
    Tante franka, frank, laura , christel en rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 28 Juli 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 2820

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 Juli 2016

Study abroad - Denmark

29 Juli 2015 - 05 December 2015

VIETNAM EXCHANGE

Landen bezocht: